اینروزها هر چی بیشتر فکر میکنم، بیشتر نا امید میشم. ۴۰ سال
دروغ، ۴۰ سال دروغ، ۴۰ سال دروغ. خدایی که میپرستیم و به درگاهش التماس میکنیم هم دروغه. مگه میشه؟ مگه امکان داره؟ ینی تو اینهمه سال نتونستیم زی پاپیتال...
ما را در سایت پاپیتال دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 223 تاريخ: سه شنبه 8 بهمن 1398 ساعت: 17:31